Az Országos Amatőr Gokart Bajnokság, a Hobby Cart Kupa és az OAGB Endurance bajnokság
a 2013-as szezontól kezdődően 13db, a 2011-es Teremgokart Világbajnokságon (IKWC) már
bizonyító Sodi GT4-es gépparkkal várja a versenyezni vágyókat. A belga eupeni pályáról
érkezett géppark a modern kor bérgokartokkal szemben támasztott minden kihívásainak és
feltételeinek megfelel, legyen szó akár kényelmi, akár versenyzési szempontokról.
A 270cc-s, 9,5 LE-s Honda GLX motorokkal felszerelt francia gyártmányú Sodi GT4-esek nem csak az
elképesztő vég- és átlagsebességükről híresek, hanem példa nélküli irányíthatóságukról,
mindez azonban nem megy a versenyzési élmény rovására.
A versenyzők kényelmét és biztonságát
nem csak az ún. 'HEAD System' nevű ütközési erőket elnyelő rendszer garantálja (melyet a Sodi
gyár elsőként a GT4-eseknél vezetett be), hanem az állítható ülés, illetve a pedálokon található
extra pedálhosszabbító. A minél precízebb féktávok eltalálása érdekében a GT4-esek hidraulikus
fékekkel vannak felszerelve, mely nem csak a versenyzés élményét növeli, de a megbízhatóságot is
egy magasabb szintre emeli. A korábbi gépparkhoz hasonlóan, természetesen a Sodi GT4-esek is
rendelkeznek súlytartókkal, melyet a nagyobb biztonság érdekében lezárható fedéllel láttak el
és maximum 30 kg-ig lehet súlyozni egy gépet.